Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа 33 някаде ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Трекляно, като трасе е просто приказка в сравнение с това, което предлагам, ама е много просташко.
    Осоговската планина е много по висока и красива. Ще се спуснеме и със ски. Боровец трици да яде!
    Ама ти дърт мръснико схвана уловката!
    Съществува и Осогово райсинг тийм!
    Ядрото са Ланча, Фиат, Лада,Алфа ромео,Хонда и щурите копелета с голфовете.Много ми напомнят за нашата секта.Трудно, ама вървят напред!
    Крис ще види що е това планина и газов хладилник 1.7 8 В 4х4 АБС в снега и мизерията!
    Между другото, голямо благодаря на Роби и Колев за стари постове!
    Газовата стана перфектна!
    Ти също даде ценна информация, ама не ти се брои, знаеш защо!
    Задължение ти е!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #17
      ехе иво... внимавай с планините и неравностите, все пак картера ти е на една шахта живот
      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Хм! Нещо чувам за 8-те клапана!
        Лакомията е много лошо нещо!
        Я да видиме колко изминати километра има с 8 клапана и колко с 16!?
        Ама реални цифри, а не митове и легенди!
        Освен това, 8 В има още доста развитие, най-малко с компресията, до като 16В е на предела си.
        Идва зимата и над Кюстендил има страхотно трасе!
        Крис, какво ще кажеш да се пробваме!
        Знам едно хубаво местенце там за чеверменце.
        Загубилия ще вземе материала
        Тежкото вино и ракийка е от мене задължително!
        Може ли и аз,може ли и аз да доида , планинско,сняг и Trentatre ....мммм мечта ми е ... и хубавото е,че ще съм и от двата отбора-бивше 8V и настоящо 16... (и аз си имам ABS) ...
        Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
          ехе иво... внимавай с планините и неравностите, все пак картера ти е на една шахта живот
          Я пак си помисли!Точно тоя модел е най-високо вдигнат. Щом с шкембето и дебелия гъз се навирам под нея без да я вдигам на крик. Освен това купето е подчертано по-твърдо. Имахме една 33 ка 1-ва серия, която беше с такова твърдо купе. Имаше 1150 куб. см . мотор с един карбуратор, но в завоите ни късаше всички.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
            Това е неудобната истина за всички, които си имат само 8 клапана
            С изключение на тези които имат смукателни клапани с диаметър колкото буталата на фиата от подписа(70 mm)



            П.П: У уикито пише, че 2 броя от тези като на снимката са замесени във ваденето на 5000 kW и 9000 N.m на алкохол или 700 коня при най-нормално атмосферно хранене с бенЗ от близката бензиностанция.

            Европейският стрийт вариант, който архитектурно(по разположение на клапаните у главъть) бегло се доближава до снимката са редовите 8-клапанови двувалки на фиат и алфа...

            Варианти много, но е факт, че и 8-клапаново интеграле и 20-клапаново Куатро имат пре-много хляб за вадене на еднакво-чудовищни мощности

            Връщам се на боксерите.
            16-те клапана дават голямо отпушване при 1.7, но следващата стъпка с разпределителните валове е много скъпа.
            Цели 4 парчета са нужни на 1.7 16V, на стойност още две 33-ки...резултатът разбира се е ясен...БОКСЕР ЗВЯР, ама в 20-годишно купе направено с технологии отпреди 40 г.
            Докато за 1.5/1.7 8v, цените са къде-къде по-приемливи, а резултатът пак ще е добър.

            Изборът е между проектите на Боби и Събев!
            Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 14:38. Основание: изпростях...
            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
            и делта

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
              Докато за 1.5/1.7 8v, цените са къде-къде по-приемливи, а резултатът пак ще е добър.

              Изборът е между проектите на Боби и Събев!
              Честно казано дали е 8 или 16 клапана цената да се засили такъв мотор си струва цифричка!
              На Боби колата е интересна като проект и се надявам скоро да имам възможност да я разгледам на живо, а живот и здраве да я засека с моята! Който падне ще взима бирата!
              А до колегата eskaliburg : колега дали е 8 или 16 клапана толкова няма значение и двете са маний само да са в добро здраве! И двете могат да се засилят доста така че избирай си здрава кола другото се наслагва!
              Скоро ще има пресни новини и около моята тръпчица!
              Успех с избора на кола!
              Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Събев Покажи съобщение
                А до колегата eskaliburg : колега дали е 8 или 16 клапана толкова няма значение и двете са маний само да са в добро здраве! И двете могат да се засилят доста така че избирай си здрава кола другото се наслагва!
                Скоро ще има пресни новини и около моята тръпчица!
                Успех с избора на кола!
                има има разлика колега все пак са 8 клапана повече , колкото и да се засилва 8в на 16ката му трябва малко и пак е отпреде ..
                каквото изпадне и ми хареса това ще е !

                снимки на вашата 33ка

                ---------- Post added at 14:51 ---------- Previous post was at 14:38 ----------
                Last edited by eskaliburg; d.m.y г., 15:02.

                Comment


                • #23
                  Има много фактори!
                  Давам ти един много прост пример.
                  Боксера 1.7 16В, когато е на 145/6 ще го скъса и 1.5.
                  Да не говорим за 1.7 8в. Нищо, че го водят 128 коня.
                  Тегло, предавки, програма на компа, валове и други такива са все определящи.
                  Има и друго.Мнозина си мислят и това е чиста психология, че две тръби по един цол са равни на една от два цола.
                  Да, ама не!
                  Поначертайте и ще видите разликата.
                  Това, че на 1.7 8в клапаните са му малки е факт, който изобщо не подлежи на коментар.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Има много фактори!
                    Давам ти един много прост пример.
                    Боксера 1.7 16В, когато е на 145/6 ще го скъса и 1.5.
                    Да не говорим за 1.7 8в. Нищо, че го водят 128 коня.
                    Тегло, предавки, програма на компа, валове и други такива са все определящи.
                    Има и друго.Мнозина си мислят и това е чиста психология, че две тръби по един цол са равни на една от два цола.
                    Да, ама не!
                    Поначертайте и ще видите разликата.
                    Това, че на 1.7 8в клапаните са му малки е факт, който изобщо не подлежи на коментар.

                    колега не става дума кой от 2та двигателя е по здрав или по икономичен и т.н , а всичко опира до там , че са нужни доста средства за да се постигне мощтността на 16в! разбирам че и 8в варви доста но ми се ще нещо по мощно ..

                    mordohy - кога ще видиме снимки на вашата хубавица ??

                    Comment


                    • #25
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...=25026&page=67
                      Тука се вижда, но е в много суров вид.Просто ми писна и я подкарах. Има още много за оправяне
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Крис ще види що е това планина и газов хладилник 1.7 8 В 4х4 АБС в снега и мизерията!
                        Между другото, голямо благодаря на Роби и Колев за стари постове!
                        Газовата стана перфектна!
                        Ти също даде ценна информация, ама не ти се брои, знаеш защо!
                        Задължение ти е!
                        еееееее, имало хора които четат газовия раздел
                        точка

                        Comment


                        • #27
                          Я погледни тази: http://www.webcars.bg/item/view/19759/-

                          33 1.7 16V че и Permanent
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #28
                            тази от доста време се продава колега ..
                            във неделя ще дойде колегата staiger да видиме неговата

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                              Я погледни тази: http://www.webcars.bg/item/view/19759/-

                              33 1.7 16V че и Permanent
                              Тоя Перманент беше на Stranger 65 , той го продаде преди 2 г. за 2000лв. , а сегашният собственик има ментални проблеми и иска 3000лв. Отгоре на всичко колата не изглеждва толкова добре, колкото преди когато си беше на Стрейнджъра. Стрейнджъра си я гледаше добре, беше и 1-ви собственик, купувал я е от Ауто Гама (първият дилър на Алфа в БГ)

                              С 2 думи, проверена е колата, за тия пари абсурд.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                                Тоя Перманент беше на Stranger 65 , той го продаде преди 2 г. за 2000лв. , а сегашният собственик има ментални проблеми и иска 3000лв. Отгоре на всичко колата не изглеждва толкова добре, колкото преди когато си беше на Стрейнджъра. Стрейнджъра си я гледаше добре, беше и 1-ви собственик, купувал я е от Ауто Гама (първият дилър на Алфа в БГ)

                                С 2 думи, проверена е колата, за тия пари абсурд.
                                Е съжалявам просто я видях и реших да споделя...
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X